пʼятниця, 14 грудня 2007 р.

???

Універ наповнюється людьми, тітки на ксероксах зшибаються купу грошей за чужі конспекти , всілякі роздруковочки і книжечки, прєподи одночасно вмикабть кнопочки зомбі - "Фіг я тобі поставлю щось хороше". Найцікавіше спостерігати за мінусами, вони вже шкірою відчувають, що дехто після Нового року у альма-матер вже не повернеться і наче ще є час щось виправити, але якось не виходить. Особливо починають рипатись іногородні, бо вже встигли погуляти в Києві і тут їм більше подобається ніж у своїм селах і містах. Від сесії до сесії живуть студенти весело!
Цього року ця історія вже не про мене. Все якось так непогано здається і мені лишилось вього-то курсову по програмуванню начаклувати, а ще тиждень до сдачі лишився. Відчуття сесії цього разу щось зовсім нудне. Нікого наче не виганяють, ні в кого нема траблів з деканатом, ні з якимось прибахнутим прєподом...
Правда, у природі все в гармонії, якщо десь спокійно, то десь якраз ураган. Всі ці новорічні святкування блін...Їхати в Луцьк чи їхати на дачу за Київ. Якщо не їхати в Луцьк на НР, то їхати у Львів на Крихітку. І просто так піти на Esthetic Education в Києві. Про всілякі наряди мовчу, хоча у мене є 2 запасних варіанти, якщо вже геть не встигну.
Через нудну сесія потрапила сюди - vkontakte.ru - суцільне зло. Починаєш знаходити людей, яких небачив 10 років і певно не побачив би ще так 20. Знайшла перше кохання, хлопчика-потенційного генія з дит.садка, подругу дитинства і ще ще ще..... От тепер всі пишуть "як справи?", ну взагалі не розумію цього питання, що мені вам відповідати, якщо я вас бачила півжиття назад. З іншого боку просто зафрендити і нічого не сказати якось некультурно. Всі ці контакти стільки часу жруть, жах! Дивлюся та перше кохання і думаю, все-таки гарні у дитинстві хлопці не завжди такі гарні коли виростають. Я зараз краща ніж він! ;)

http://community.livejournal.com/interesniy_kiev/1453425.html - це вас розчулить
http://www.tentor.ru/privet.html - тут ви будете посміхатися
http://www.seeklyrics.com/lyrics/Ricky-Martin/Be-Careful-Cuidado-Con-Mi-Corazon.html - а тут дуже красиві слова

2 коментарі:

OFP сказав...

Тут так читав твій пост, і прочитав, що ти збираєшся до Луцька завітати (можливо). Маєш тут друзів?

Аня сказав...

Так, маю.
А ти хто і як мене знайшов?