вівторок, 8 січня 2008 р.

наїЛОСЬ


Відчуваю як перетворююсь на Beyonce, а все із-за того, що за півтора місяці посту мене щедро обдарували цукерками, які я гарненько складала у шухляду, а тепер несамовито поїдаю, намагаючись компенсувати таку довгу відсутність солодощів у житті.
Також безнадійно намагаюсь самостійно вивчити семестр німецької мови Гете-інституту, який по власній дурості пропустила. Видно нічого у мене з переприжкою не вийде і весь мій попередній ентузіазм з тим, що я зможу потрапити на рівень В2, красивенько покрокує кішці в дупу.
Прикрасила свій жж, може і писати там скоро стану, а то інших читаю і навіть інколи в друзі додаю, а у самої пусто.
Поки ледачі майстри обладнують мою ванну кімнату і я живу в'язнем свого помешкання, мряю про те, коли вже піду до спортзали і на уроки стриптизу, і на декілька виставок, і на німецьку, і в бібліотеку, і клуб потанцювати, і ще десь гроші потринькати, і в парку погуляти... ні, Beyonce з мене, Слава Богу, не вийде!!!

1 коментар:

OFP сказав...

Буває :)