пʼятниця, 4 січня 2008 р.

ready steady go


Всі пишуть у своіх жж-майспейсах-контактах-блогах про те, що було минулого року. Підводять підсумки, роблять висновки, вигадують нові мрії, ставлять інші цілі - таке мені писати щось не дуже хочеться. Знаю точно, що я зразка початку 2007 року не впізнала б теперішню мене і дуже б нею пишалася, коли б дізналась як прожила 2007. Я як і всі багато раділа, багато плакала і від щасті, і від суму, дуже змінювалась в одних аспектах і лишалась собою в інших.
Хочу сказати дякую тим, хто зі мною поруч давно і лишився зі мною у 2007, дякую тим, хто зявився біля мене, дякую тим, хто пішов, просто за те, що колись ви були у моєму житті, дякую всім, хто знаходив дорогу до мого серця і примушував його битися сильніше, дякую моєму ангелу, дякую С., М., М., Д., А., А., Л., О., Л., А., Л., Д., Ю., Л., дякую!
Що чекаю від 2008 - багато чого і впевнена, що у мене все вийде. Взагалі, було б непогано, якщо б справдилось те, що на укр-неті написали мені в гороскопі - те що треба!

А на Новий Рік я таки була у Луцьку. Враження - лялькове місто. Все таке маленьке і всього мало. Як мене все-таки Київ розбестив!

Фотографії потім, а зараз - З усіма святами любі мої! Хай щастить!

Немає коментарів: